torsdag 9 december 2010

Jag vaknade till

när jag kom till jobbet och det var väl tur det.
Hade tänkt göra något när jag kom hem, men jag fastnade framför datorn.
Gubben har varit duktig som vanligt och städat och plockat.
Han hittade ett golv och en bänk i vårt kallrum och sen har han fortsatt på övervåningen.
Jo, han har eldat också.
Det har dalat ner lite snöflingor nu ikväll och vi får väl se om det blir ännu fler.
Dags för den där sängen är det igen och imorgonbitti ringer klockan 5.30 och då är det bara upp och hoppa som gäller.
Jag ska jobba mellan 7 och 11, men jag måste också köra förbi gubbens jobb och släppa av honom där.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM GODA DRÖMMAR!!!

2 kommentarer:

  1. Här har det börjat snöa i kväll och så börjar det vina runt knuten, brrrrr oväder på gång verkar det som.

    SvaraRadera
  2. Usch din stackare, antar du sover nu?
    SV;Tur då jag inte skrev om hur kissnödig jag hann bli, hade inte tänkt vara ute så länge i kylan.

    SvaraRadera