onsdag 1 december 2010

Jag sov gott

när jag väl kom hem imorse tillsammans med 3 goa hundar.
När jag vaknade var det visserligen fortfarande kallt ute, men solen den sken precis som om det skulle vara en vårdag med solsken.
Efter jag stoppat lite i magen och tittat runt på internet så hoppade jag in i duschen för att åka och hämta gubben.
Vi hämtade nämligen ut våra nya glasögon ikväll. Så nu ser vi bra ut. :-)
Gubben ville ha 2 par, 1 par progressiva och 1 par läsglasögon och jag tog 1 par läsglasögon.
Det roliga är att vi har samma styrka på glasögonen så vi kan låna av varandra och det är ju praktiskt.
Vi gick också in på Kronas droghandel(man törs väl inte skriva apotek längre för det finns ju många olika nu) och köpte ett billigare par till mig som jag ska ta med mig till jobbet när jag nu inte har något annat synfel än det åldersbetingade. :-)
Väl hemma har vi ätit, gubben har plockat lite med en dator. Jag har plockat undan lite dukar och imorgon måste(!) jag sätta fart och dammtorka.
Nu ska vi chocka kroppen och gå och lägga oss. Fast klockan bara är 22.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar