onsdag 15 december 2010

Jag kunde inte

starta igång mina måste-program på datorn idag för jag hade inget virusskydd.
Har installerat det nu själv, fast jag var tvungen att ringa och störa gubben mitt i nån skyddsrond för jag visste inte hur jag skulle göra. :-)
När detta var klart och det var lugnt att starta mina program så ringde de från mitt jobb och undrade hur man startar skärmaskinen jag lånat ut.
Jag började skratta och bara för det så skulle jag inte få något paket i julklappsbytet sa de. Men jag skrattade för jag hade inte den blekaste aning om hur man startar den.
Fick ringa gubben en tredje gång och han talade om hur de skulle göra och de fick igång den. :-)
Bra gubbe jag har!
Nu ska jag släppa in hundarna och sen sätta mig i bilen och hämta upp en arbetskamrat innan jag tar mig vidare till jobbet.
Ha en skön onsdag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar