tisdag 21 december 2010

Jag har världens

snällaste gubbe!
En grej i tvättmaskinen lossnade i helgen när gubben tvätta och jag titta inte alltför noga eftersom jag höll på med annat. Idag när jag skulle börja tvätta upptäckte jag att det var lite vasst under den där plastgrejen och då vill jag ju inte tvätta våra kläder.
Slängde i en maskin med handdukar iallafall.
Ringde gubben och var lite smågrinig. Han talade om för mig vart jag skulle leta garantibeviset(5-års garanti) och jag, hör och häpna, hittade det nästan direkt.
Ringde honom igen och han tyckte jag skulle ringa. Vilken inte jag tyckte.
Gubben tog alla uppgifter och ringde firman och nu får vi se när de hör av sig, lär knappast bli före jul.
VISST ÄR HAN BÄST?

1 kommentar:

  1. Kanske att du förtjänar honom? Men det är härligt när man får det stöd man behöver!

    SvaraRadera