torsdag 30 december 2010

Det tog emot,

men det blev en dans med dammsugaren till sist.
Tycker det är så eländigt tråkigt, men ett måste allra helst när vi har 3 hundar.
Gubben var iväg och hjälpte en kille med bilen och sen när han kom hem så åkte vi till den stora staden där vi handlar för att inhandla mjölk+lite till och en sista julklapp som vi glömde bort.
Hade inte en tanke på den andra tomten när vi var ute på vår julklappsinköpsturné innan jul, men när jag fick se hans huvud i fönstret när han kom för att önska oss en god fortsättning på julen då slog det mig väldigt hårt att vi glömt honom.
Han hade nog själv ingen tanke på det hoppas jag och han kommer imorgon för att vara hos oss över nyår så då passar det ju bra med julklappen. :-)
Snart blir det lite mat på bordet, jag är hungrig och har snart ätit upp noblesserna som var kvar i asken fast jag egentligen inte gillar dem alltför mycket. Det är mintsmak på dem. Men allt går i en hungrig mage.
När vi åkte hemåt så började det snöa, suck, är lite trött på den nu. Det räcker det som finns. Solen har faktiskt försökt titta fram lite idag.

1 kommentar:

  1. Vanliga Noblesse är de godaste!Här behöver också dammsugas fast vi har inga hundar, bara tonåringar...:-)

    SvaraRadera