måndag 13 december 2010

Det blev jag

som fixade till maten, iallafall det mesta.
Gubben stannade inte vid postlådan och tog in posten så jag gick ut och hämta den och då fick han koka makaronerna. :-)
Efter maten så åkte vi ner till gubbens brorsdotter och gav henne en försenad födelsedagspresent. Vi tyckte att vi skulle ge henne den innan det blev julafton.
Hemma igen så diskade jag upp disken och nu ska jag plocka ur diskmaskinen också innan sängen kallar en sista gång.
Det har varit en fin, kall dag där solen har lyst mitt i ögonen när man kört bil.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Vi hade också makaroner som jag lagade. Kokade i mjölk det är gott.
    Här i Norge ser vi inte mycket till Lucia. Skolbarnen firar ju på skolan, men annars ar allt som vanligt.

    SvaraRadera