fredag 31 december 2010

Det blev inget tomtebesök

hos oss i helgen för tomten blev sjuk. :-(
Jag har jobbat mellan 7 och 14 och vi har tagit det ganska lugnt jag och gubben.
Tog en tripp till kyrkogården och tände lite ljus på gravarna sen åkte vi hem och gjorde lite mat.
Nu har jag bläddrat igenom alla bloggar som jag följer och som jag kommer att följa med glädje även år 2011.
Jag kommer nog att hitta fler bloggar att följa under året också(eller vad tror ni?).
Det värsta med att hitta en massa intressanta bloggar är att jag gör för lite handarbete själv. ;-)
Just nu sitter jag och gubben med varsin dator och myser och tittar på Sällskapsresan 2.
Väntar på att Malmsjö ska läsa in det nya året och när han gjort det och vi har skålat in året så ska jag lägga mig att sova för klockan ringer 5.30 imorgonbitti vare sig jag vill det eller ej. :-)

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt till dej oxå !
    mina hemlisar kommer in i bloggen efter helgen

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År önskar vi alla er alla också. Trist att du måste jobba i morgon, men nån måste väl se till att svedala rullar även en helg antar jag.
    Ha det så mysigt ni kan nu.
    Kram

    SvaraRadera