måndag 20 december 2010

Då har ännu en dag

gått och denna dag kommer aldrig tillbaka.
Jag har jobbat mellan 7 och 14, men jag tog ut lite tid och for till gubbens jobb och hämtade hem hundarna som var med honom.
Hemma så började jag elda, satte fart på torktumlare och diskmaskin.
Sen hände inte så mycket mer. :-)
Skrivit lite listor på vilka som ska få julklappar, vad vi ska handla för mat och vilka vi ska skicka julkort till(vet att vi är ute i senaste laget) .
Gubben har gjort storstädning i vårt badrum.
Och har faktiskt fått upp 2 gardiner och skrivit lite julkort, men typiskt så tog de slut. Brukar ofta ha hur mycket som helst, men inte nu.
Nu väntar sängen och jag hoppas jag får sova riktigt gott. Det är fullmåne ute och sist så sov jag inte alls så bra de nätterna.
Det snöade imorse, blev uppehåll och solen visade sig en stund och nu är det runt 12 minus.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar: