tisdag 23 november 2010

Vilken underbar natt

jag hade - INTE.
För det första kunde jag inte somna när jag la mig utan låg och vred och vände på mig i evigheter.
Sen när jag äntligen somnade så sov jag i korta intervaller och jag lovar att jag har sett klockan bli 00, 01, 02 osv.
Jag vaknade t.o.m en kvart innan gubbens väckarklocka ringde och var tvungen upp på toa.
Jag var tyvärr för trött för att kliva upp, vilket jag skulle ha gjort. Men efter gubben åkt till jobbet så somna jag och sov i ett sträck tills klockan var ca 8.15. Den längsta sammanhängande sömnen denna natt.
Nu ska jag sätta fart med torkade av slipdamm, fast det är ju roligare att sitta här vid datorn och läsa alla bloggar jag inte hann med igårkväll.

Gubben fördetta glasögon

1 kommentar:

  1. Usch, sånt är så jobbigt!
    Hoppas du får en härlig sammanhängande sömn nästa natt! (eller när du ska sova!)

    SvaraRadera