tisdag 30 november 2010

Tisdag igen och

nattjobb väntar. :-)
Idag har min käre gubbe och jag varit tillsammans i 33 år och förlovade i 25. Det var en som räknade ut att vi varit utan varandra i ca 30% av vårt liv just nu. Och det var då när vi var barn ungefär. :-)
Ja, tiden den bara går och går.
När jag klev upp strax efter 8 så var det ljust och kallt och solen höll på att leta sig fram. Nu skiner solen, det är fortfarande kallt och det snöar.
Min nytta hittills idag består av att jag tvättat och hängt kläder. Nu ska jag fortsätta med att vika rentvätt så den kommer undan och ligger där den ska ligga.

4 kommentarer:

  1. Grattis. Tiden går fortare när man har roligt.

    SvaraRadera
  2. Alla säger att tiden går men jag slutade fylla år vid 27 så jag förstår inte

    SvaraRadera
  3. Grattis
    Det är strongt gjort att ni ännu håller ihop, men så unga ni måste varit när det skedde. :)

    SvaraRadera