lördag 20 november 2010

Lördag och det snöar

ute, har blivit ett litet tunt lager än så länge.
Vaknade som vanligt strax efter 7 och lyckades somna om till 8.
Fick med mig hundarna ner och ut. De fick mat och de labbarna gick ut en gång till och kom in.
Efter en liten stund hör jag ett gnällade ljud. Trodde de ville ut igen, men där bedrog jag mig.
De skulle upp och väcka husse som fortfarande låg i sängen.
Och där blev han inte kvar länge efter uppvaktningen. :-)
Nu äter vi frukost och snart är det dags för mig att duscha, ta på mig kläder och arbetsminen för jag jobbar mellan 12 och 20 idag.
HA EN TREVLIG LÖRDAG!!!

3 kommentarer:

  1. hoppas du får en trevlig dag på jobbet...själv så är jag på mitt mellan 12-22 ikväll...

    SvaraRadera
  2. Jobbar nästa helg så idag är det lugnt. Här snöade det som sjutton igår och det ligger fortfarande kvar, får väl se hur länge.

    SvaraRadera