tisdag 23 november 2010

Jag skulle vara duktig

idag och städa köket på förmiddan.
Tror ni jag gjorde det?
Svar: nej!
Men jag hade det mycket trevligare eftersom jag hade besök av Gunilla.
Sen tänkte jag att jag städar på eftermiddan istället och kollar Online Stickcafé under tiden(hade ju tänkt sticka), tror ni det blev så?
Svar: nej!
Men jag har läst allt som alla har skrivit på Online Stickcafé. :-)
Gubben har varit duktig(som vanligt) och torkat rummet han slipade igår från slipdamm så det kanske blir tapetsering imorgonkväll efter vi varit iväg och kollat ögonen.
Vädret idag har inte varit så roligt och vara ute i. Det blåser väldigt mycket och har snöat lite grann och det sägs att det ska bli värre, men det ser jag imorgon.
Måste upp tidigt och skjutsa gubben till jobbet eftersom vi bara har 1 bil just nu.
Sen ska jag jobba en liten stund imorgon mitt på dan för vi har personalmöte då.
Nu ska jag gå och sova och jag hoppas att jag sover bättre inatt än vad jag gjorde natten som var.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar