fredag 19 november 2010

Jag har snart lyckats

få en hel förmiddag att gå utan att göra någonting. Ja, jag har eldat iallafall. Men det är det lilla.
Om nån timme kommer gubben hem och vi träffas i ca en halvtimme.
Jag jobbar ju mellan 14 och 21 även idag.
Just nu kokar jag 2 ägg åt mig och under tiden de svalnar ska jag ställa mig duschen.
En sak som är bra idag är att solen tittar fram på oss fast det är kallt ändå. Solens strålar värmer inte lika gott nu som till våren. :-)

HA EN FORTSATT GOD FREDAG!!!

4 kommentarer:

  1. Inte svårt, att inte göra någonting. Ha det trevligt ikväll.

    SvaraRadera
  2. Här har det regnat och regnat. Det blir så ruggit. Hoppas det gick bra på jobbet och att vädret hållit i sig.

    SvaraRadera
  3. Men klart man ska ha en lugn fm om man ska jobba hela kvällen

    SvaraRadera
  4. Själv tog jag ledigt i eftermiddag och åkte hem och tog en tupplur på maten. Ganska skönt det också...

    SvaraRadera