fredag 26 november 2010

Hemma är jag och

ska snart dra mig till sängen.
Gubben är duktig och har snart tapetserat rummet klart. Så imorgon kanske vi kan försöka möblera det när jag kommer hem.
Det har var minusgrader hela dagen och nu ikväll när jag åkte hem så snöade det lite.
Vi fick fint besök på jobbet idag. En arbetskamrats dotter och dotterdotter. :-)
Dotterdottern var 3 veckor och 2 dagar gammal.
Tror ni man tittade på den lilla?
Jo, jättemycket och hon var så söt så.
Och jag fick hålla henne ett tag och det kommer jag att leva på länge. :-)
Det roliga är att min arbetskamrat har en dotter till som i början av oktober fick en dotter. Iår alltså! Så hon fick 2 barnbarn på kort tid och hade inga före det. :-)
Gubben har bara 3 våder kvar och jag ska börja stänga av datorn och söka mig mot sängen.
Arbetsdag imorgon också, men som tur är börjar jag inte förrän klockan 12.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN LÖRDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Om ca en månad är det dags för mitt nästa barnbarn, även det en pojke. Festligt det där, jag med döttrar som bara får söner.
    Ha en bra lördag

    SvaraRadera
  2. Ska också jobba imorgon, helt "frivilligt" eftersom det ska vara öppet under julskyltningen och då behövs det alltid folk. MEN sen har jag semester hela nästa vecka!

    SvaraRadera