fredag 19 november 2010

Har varit hemma en stund

och startade datorn bland det första jag gjorde. :-)
Eller iallafall efter jag hade hälsat på gubben och tomten som satt och tittade på en film om Robin Hood.
Gubben har varit gullig och köpt chips och tror ni jag kunde låta bli påsen?
Svaret är naturligtvis nej, så ca halva påsen gick åt.
Det är ju så gott när man är sugen på något när man kommer hem efter jobbet och det bara finns där.
Idag har det varit ganska kallt hela dagen, fast inte många minusgrader, men det blåser. Och det gör ju att det blir kallt. Det har också kommit ner pyttelite snö.
Nu har tomten och gubben gått och lagt sig och så ska jag också göra ska bara stänga av TV och dator.
Grabben är förresten borta hela helgen igen och det är ju så det ska vara med ungdomarna när de är i den åldern, men ibland tycker jag det är synd att han inte prioriterar att hitta ett jobb som översta punkt på listan. Men det ordnar sig säkert i framtiden.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Ha, ha vi hade också chips hemma o jag skulle inte ha eftersom jag inte var sugen, men när jag satt där bredvid Claudia råkade handen slinka ner i skålen och sen var det kört.

    SvaraRadera