tisdag 9 november 2010

Då var klockan

mycket igen.
Idag har jag inte fått så där jättemycket gjort(väldigt ovanligt), men det har iallafall blivit en hel del tvätt tvättat och det ska fortsättas med det imorgon med.
Gubben kom hem och tillsammans(mest han) så blev det till slut mat på vårt bord.
Det har snöat hela dagen och vi har varit ute och tagit loss en bil som körde lite fast(behöver väl inte säga vems det var, men det var inte min eller gubbens).
Sen har det varit stickcafé på facebook och det har jag följt hela eftermiddagen och kvällen. Och efter vi fixat loss bilen så tog jag fram min halsduk och stickade några varv på den.

Halsduken på min älskade dator :-)
Har haft Harry Potter-dag och tittat på 4 filmer i sträck. Jag har inte tittat så noga, men de har gått iallafall och hållit mig sällskap.
Nu ska jag upp i sängen och sova lite.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

4 kommentarer:

  1. Ja, Harry Potter duger allt att kolla på. Brukar själv se dom ibland. Jag är en stor fan... har tex det mesta av legot som kom när första filmerna kom...( barnasinnet finns kvar) sen har jag läst alla böckerna, har tom garn som är färgat som Hedvig och som Ron..... ska visa det på bloggen vid tillfälle. Jag började på en sjal, i grönt melerat garn som inhandlades på syfestivalen. Ha det så bra!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Min halsduk är också nästan färdig. Sov gott.

    SvaraRadera
  3. Gu´ vad snö ni har fått !! Men film och stickning är inte fel en sådan dag . Ha det fint !! // Eva

    SvaraRadera
  4. Som tur är har det inte snöat här. Men film o stickning låter ju för härligt.

    SvaraRadera