torsdag 11 november 2010

Då var det en ny

dag igen.
Gubben, jag och Gunilla åkte till den stora staden där vi brukar handla för att köpa present till ett födelsedagsbarn, handla en golvlist + att det blev lite annat också.
Gunilla handlade hem lite mjölk och ost, bröd tror jag också att det blev.
Blev en väldigt sen middag för oss och Gunillas sambo kom in och drack lite kaffe.
Sen satt gubben och jag framför varsin dator och hängde tills det var dags för sängen.
Grabben satte sig i bilen sent, sent och åkte upp till vår huvudstad. Gillade det inte, men jag kan ju inte låsa in honom. (Han kom fram ordentligt, han hade lovat att skicka ett sms när han var framme, men jag fick göra det imorse och fick faktiskt svar direkt)
Solen skiner och det gör det vackert mot den vita snön.
Jag ska hänga lite tvätt och sen ska jag jobba idag. Börjar 13.30 och slutar 21. Ska samåka med en arbetskamrat som ska jobba samma tider som mig.
Göra lite nytta var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar