lördag 6 november 2010

Arbetat klart

för denna helg. En helt vanlig dag har det varit på jobbet.
När jag åkte hemåt åkte jag förbi vår kyrkogård och tittade på alla ljusen.
Jag fick också se några människor på kyrkogården som släppte upp två eldballonger.
Det var jättefint. Hade velat fota det, men tyvärr räcker inte min mobiltelefon för att ta såna bilder.
Det verkar bli ett mus år iår. Jag vet inte hur många möss våra katter har tagit och hur många gubben har tagit, men nog är det fler än vad vi brukar ha.
Möss tillhör de djur som ska finnas på jorden, MEN de behöver inte finnas i vårt hus!
Nu ska jag gå och lägga mig och sussa gott.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM OM MUSFRIA HUS!!!

6 kommentarer:

  1. Sov gott. Nu ska jag titta på Ogifta par. Alla sussar gott här men jag får inte.
    Vi ses när vi ses och sov gott.

    SvaraRadera
  2. godmorgon :) möss e ju sååå söta-speciellt i sitt rätta element utomhus :))

    SvaraRadera
  3. Ja, sitt rätta element och inte på vårt köksbord :-)

    SvaraRadera
  4. Vi (som faktiskt aldrig haft vare sig möss eller råttor i huset) fick en råtta i badrumsfläkten i torsdags natt, himmel vilket väsen på hundarna!

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina kommentar hos mig.

    SvaraRadera
  6. Min ena hankatt är gigantisk stor, vägde honom häromdagen och han vägde 9kg, han tar ett par råttor om dagen, perfekt, då kanske man slipper dom inne

    SvaraRadera