lördag 6 november 2010

Alla helgons dag och

jag, gubben och en tomte har varit ner nu på förmiddan och köpt gravdekorationer som vi sedan var till kyrkogården med dem.
Ikväll måste jag komma ihåg och åka genom byn så jag får se alla ljusen lysa. Det är så vackert tycker jag.
Ska jobba mellan 12 och 21, egentligen till 20 men jag bytte med en arbetskamrat som skulle ha jobbat till 21 och börjar 7 imorgonbitti. Jag är ju ledig så den där extra timmen gör mig inget.
Idag är det en härlig höstdag med sol och frost.
Nu ska jag fika lite och sen till jobbet fara.

HA EN RIKTIGT SKÖN ALLA HELGONS DAG!!!

1 kommentar:

  1. Jag har börja innan du hinner sluta. Ska jobba i natt och på söndag natt. Och på tisdag. natt något du då?
    Jag har bara nätter nu fram över. I torsdags var en engångs tillfälle.

    SvaraRadera