fredag 15 oktober 2010

Var hemma vid

8.30 imorse, fick skrapa rutorna innan jag kunde åka.
Väl hemma gav jag hundarna mat och släppte ut dem. Läste tidningen ute medan de rastade sig.
In sen, borstade tänderna och la mig i sängen här nere tillsammans med hundarna. Taxen på insidan av mig, den bruna labben vid mina fötter och den svarta bakom ryggen på mig. Trångt och tryggt. Hade varit kul om någon taget kort på oss där.
Vaknade strax efter 13 och klev upp ur sängen och käka lite frukost.
Sen blev jag sittande vid köksbordet och datorn.(Ovanligt?)
Gunilla anropade mig på facebook och undrade om jag var vaken, vilket jag ju var så jag slog en signal till henne och hon kom ner för att brodera(och broderade inte ett stygn).
Slog en signal till gubben för att kolla om en av våra tomtar skulle komma och det skulle han så gubben kom och hämtade mig och Gunilla efter jobbet. Hämtade tomten och sen käka vi ute.
Gubben och tomten flyttade vår åkgräsklippare när vi kom hem och sen satte de sig framför TV:n och tittade på Harry Potter.
Jag fastnade vid köksbordet och datorn.
Pratat lite med grabben och hans tjej också. Kul att få börja känna henne lite mer.
Klockan tickar och går och snart är det dags att krypa till kojs. Har sovmorgon imorgon för jag börjar inte förrän kl 12 och får sluta 21. Ledig på söndag. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SÖTA DRÖMMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar