onsdag 13 oktober 2010

Tror att jag har börjat slarva

lite med att skriva här.
Igårförmiddag var jag på kurs och sen åt jag lunch tillsammans med en arbetskamrat.
Hem en sväng och sen stack jag till en granne med pengar som jag varit skyldig ett bra tag, haft pengar hemma men inte kommit mig för att åka dit. Väl där så fika vi lite och pratade om ditt och datt.
När jag kom hem så var gubben hemma och fixade mat till oss.
Efter maten gick han ut och rev lite takstolar på bon och Gugge kom hit och satt och broderade medan jag stickade, eldade och kollade lite på Online Stickcafé.
När det blev för mörkt ute kom gubben in och kollade sin dator.
Gugges sambo kom också hit en sväng och babbla lite.
Det var uppehåll och vackert höstväder igår och ser ut att kunna bli något liknade idag.
Jag ska försöka hitta på något nyttigt som att t.ex betala en räkning och elda lite. Ska göra det innan klockan 13 för jag börjar jobba 14 och stannar på jobbet till 21 ikväll.

1 kommentar:

  1. Du får skriva Gunilla. Det är okej för jag tycker inte om Gugge längre. hehe

    SvaraRadera