onsdag 6 oktober 2010

Ojsan!

Halva arbetsveckan har snart gått och jag har inte varit här och skrivit någonting.
Jag jobbade mellan 7 och 11 i måndags och vad jag egentligen gjorde resten av dan kommer jag inte riktigt ihåg. Tror att jag tvättade lite iallafall.
Igår tisdag så var jag först på kurs mellan 9 och 12 och sen jobbade jag mellan 14 och 21. Så igår slog jag inte igång någon datorn mer än på jobbet då och det räknas inte. :-)
Mellan kursen och jobbet så var jag till garnaffären och fick tag i 1 av 4 nystan jag behöver. Hon skulle beställa så det finns i nästa vecka.
Natten som kommer ska jag jobba så jag passade på att sova länge idag och det blev till 10.15. Hundarna var inte så glada på mig.
Nu försöker jag komma igång och göra något vettigt innan jag måste duscha och åka till min arbetskommun för jag ska klippa mig idag. Och det ska bli jätteskönt att bli av med lite hår.
Jag har lånat ut min dator till Gugge för hon har jobbat flera nätter och behöver lite roligt att göra mellanvarven på måstena. Så jag använder gubbens.
Idag blåser det ute så där höstligt.
Ja, jag vet det är höst och inte många dagar kvar till jul heller.
Tiden går alldeles för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar