måndag 18 oktober 2010

Måndag och jobbardag

har det varit. Och nog har jag jobbat alltid.
Var jättetrött när jag kom hem.
Gubben lämnade in lottot efter jobbet sitt, men inte kom han hem med nån storvinst. Får hålla tummarna till nästa gång. :-)
Gunilla kom ner och broderade en stund nu ikväll och jag fick några varv stickade på min halsduk med hjärtan.
Jag hann också fixa falukorv i ugn medan gubben fick stå för potatisen.
Sen har det bara blivit slappt, dator, TV och stickning.
Okej, jag förbarmade mig över våra blommor så de fick lite vatten.
Det har inte varit lika fint väder som det var igår och till kvällen kom det regn.
Ska visst regna hela dan imorgon. Jaja, då får jag vila mer.
Ska jobba natt imorgon och sen ska jag vara med på ett möte en stund dagen efter.
Nu är det sängen som hägrar och sovmorgon imorgonbitti hoppas jag.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. kvällen har varit slapp här oxå..Tv,stickning å fika.
    Vist är Elvis en smart hund ? skratt!! jag gillar personligheten hos honom,snart får jag väll sätta fram en tallrik till honom oxå:D

    SvaraRadera