söndag 31 oktober 2010

Jag blir så glad

varje gång jag tittar mig i spegeln ikväll.
Känner mig så fräsch och lite yngre än vanligt, tänk vad lite färg kan göra. (Hoppas det håller i sig i flera dagar nu).
Kvällen har fortsatt med TV-tittande och samtidigt dator.
Gubben är ledig imorgon med och han räknar med att såga upp det sista vid kojan. Sen ska han ha grabben att byta däck på bilen som grabben kör.
Sen skulle han visst också hjälpa sin brorson med någonting.
Vad jag ska hitta på vet jag inte, men jag vet iallafall att det finns en hel del att göra. :-)
Det börjar bli dags för sängen, klockan är visst 23.30.
Nej, visst ja. Vi har ju övergått i vintertid så klockan är ju bara 22.30, men det är ändå dags att gå och lägga sig.
Men innan jag säger god natt osv. ska jag visa bilden på orkidéen jag fick av gubben häromdan.


Cambria, tror jag att den heter
Doftar lite gör den iallafall
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar