söndag 3 oktober 2010

Helgen har gått i

en rasade fart.
Igårförmiddag följde jag med gubben till återvinningsstationen och slängde en massa skräp.
Köpte blommor till gravarna också.
Åkte hem, slängde mig i duschen och sen for jag iväg till jobbet och jobbade mellan 12 och 21.
Hemma igen hamnade jag framför datorn och facebook och även alla bloggar.
Gubben hade fortsatt att riva på bon och fick hjälp av grabben en stund.
Idag på förmiddan åkte gubben och jag ner till kyrkogården och planterade ljung på gravarna och sen hem, slängde mig i duschen och iväg till jobbet. Jobbat mellan 12 och 20.
Gubben har fått ner taket på bon. Även idag har grabben varit med där ute en stund och sen fixade han maten till sig och gubben.
Gubben har också varit iväg och städat vårt städställe och även dammsugit och torkat golv här hemma.
Tack älskling!
Det har varit fint väder både igår och idag och det är jag/vi bara tacksamma över.
På jobbet idag så tog vi en riktigt skön promenad.
Nu hägrar sängen för klockan ringer 5.30 i morgonbitti för både mig och gubben. Jag jobbar mellan 7 och 11.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar