onsdag 27 oktober 2010

Hejsan, hoppsan

snart har denna onsdag också gått förbi.
Började dagen med att klockan ringde 5.30, upp in i duschen och sen ner till frukostbordet.
Ut till bilen som tog mig till jobbet.
Jobbade hårt i några timmar för att sedan åka iväg och gå kurs tillsammans med mina arbetskamrater.
Tillbaka till jobbet och höll på lite med schemaarbete för att förstå vad vi ska göra i framtiden.
Slutade jobbet klockan 14 och åkte då hem med ett glatt hjärta för nu är jag ledig ända till tisdagkväll 20.45. :-)
Hamnade förstås framför datorn som vanligt och där har jag blivit kvar nästan hela kvällen. Jag har inte bara gjort onyttiga saker utan betalt våra räkning så vi har gjort rätt för oss även denna månad.
Gubben har plockat i rummet innanför köket för vädret blev inte så bra nu ikväll så det gick inte att vara ute. REGN!
Vi har en väldigt sjuk grabb här hemma som tycker väldigt synd om sig själv. Tror att det är något jättefarligt som drabbat honom. Har inte alltför hög feber och hostar, men okej, vi vet att han blir nojjig när han blir sjuk.
Gubben är förresten också förkyld, men peppar, peppar ta i trä så har jag inte känt mycket av det än.
Jag är bara glad för det för jag vill inte ha tillbaka förra hösten när jag var förkyld/sjuk nästan hela tiden.
Det bästa med mina lediga dagar är att gubben också är ledig ända till måndag. :-)
Vi ska försöka få mycket nyttigt gjort här hemma både ute och inne + att vila och umgås.
Vi får se hur mycket hinner och det är klart sätter jag inte på datorn lär jag hinna mer än vad jag brukar göra på en dag. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM UNDERBARA DRÖMMAR!!!

2 kommentarer:

  1. ÅH så skönt med så långledigt. Ja, det där med killar som är sjuka har man ju hört. De är ju dödssjuka bara de hostar lite. :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hinner med lite roligt som att handarbeta lite trots att det ska göras nyttiheter!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera