torsdag 7 oktober 2010

Det gick faktiskt riktigt

bra att jobba natt fast jag inte sovit/vilat så mycket innan.
Natten försvann i ett nafs, kan bero på att jag hade lite jobb att göra på jobbets dator och att tvättmaskinen gick hela natten. Hann inte tvätta klart allt innan det blev morgon.
Någon gång inatt så började det regna och det regnade inte dåligt. Slutade inte regna förrän närmare 13. Har kommit nästan 20 mm.
Hämtade Gugge för hemgång för både henne och mig efter nattens arbete.
Väl hemma fick hundarna mat och gick ut och kissa. Sen la jag mig på sängen här nere och sov till 11 först, men lyckades somna om och vakna strax innan 12.30.
Det har inte hänt mycket sen jag klev upp ur sängen utan det är datorn som fått arbeta. Lat? Jo det är jag!
Gugge kom hit en sväng och tog en kopp te och visade mig sitt kattbroderi. Sött och fint.
Gubben har varit ute i kojan och fixat lite, kunde ju inte fortsätta riva bon för det blev för mörkt innan vi käkat.
Grabben var bjuden på käk för att han hjälpt till och flytta och efter det så åkte han till min arbetarkommun och tränade. OCH lyckades glömma nycklarna i träningslokalen så det var bara för mig att sätta mig i bilen och åka dit med reservnyckeln, koppla ifrån larmet så han kunde åka hem med bilen. (Det är fel på dosan till reservnyckeln)
Nu ska jag stänga av både dator och TV och gå och lägga mig för nu är jag trött.
Och jag vet att jag får sova imorgon och jag ska inte åka och jobba förrän på tisdagförmiddag eller jobba och jobba, jag ska på kurs då.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Oj, det var inte lite det. Vilken tur att du kunde hjälpa grabben med nycklarna också. Så försmädligt när man låser in nycklar.
    Skönt att få så långledigt och så kurs sen också. Ha en skön fredag

    SvaraRadera