lördag 30 oktober 2010

Det finns nästan ingenting

kvar av vår gamla bod nu.
Gubben fick ner de sista stolparna idag och har brutit loss stockarna som satt mot backen. De sista golvbräderna har han också tagit bort.
Jag fixade det mesta av maten idag och efter den åkte vi och städade på vårt städställe.
Skulle ha behövt använda dammsugaren här hemma också, men...
Vad har jag fått gjort då?
Ja, jag har fixat och donat med min FrontierVille och med FarmVille. Burit upp våra rena kläder och vikt ihop några handdukar.
Det har varit uppehåll och vackert väder idag.
Just ja, gubben hjälpte min svåger en stund idag också.
Och Gunilla var ner en sväng och visade sitt broderi. Kommer att bli så fint så.
Gubben har vilat ögonen en stund här på kvällskvisten och det var verkligen värd efter allt jobb han gjort idag(och de andra dagarna).
Jag vet vad jag mer har gjort: löst alla månadens korsord på korsord.se. Nu ska vi bara se om jag vinner något också. :-)

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för vinst till dej!!
    trevlig kväll! Kram sytanten

    SvaraRadera