fredag 3 september 2010

Undrar egentligen vad som

hände med torsdagen den 2 september?
Okej, jag jobbade mellan 7 och 11. Åkte hem och tog reda på rentvätt så den hamnade där den skulle.
Körde en maskin och hängde tvätten.
Sen slog jag igång datorn. Efter en stund skulle jag gå och sätta mig och sticka, men jag hamnade i soffan på altan istället och sov ca 1,5 timme.
Då kom gubben hem och vi lagade mat och käkade.
Vid halvsju drog vi iväg till en grannkommun och hämtade PV-delar som gubben beställt sen snabbt hem igen för jag skulle åka iväg och jobba natten.
Och här sitter jag nu och lyssnar på tvättmaskin, torktumlare, lågt TV-ljud och mänskliga ljud som snarkningar.
Det märks att det är höst för det är mycket kallare ute, men fortfarande väldigt skönt i solen.
Hoppas att det blir fint väder även idag fredag så jag kan njuta ordentligt när jag vaknar.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också på finväder.

    SvaraRadera
  2. Och hitills har solen gjort sitt bästa även om det är lite kyligt i skuggan!

    SvaraRadera