söndag 5 september 2010

Söndan har också försvunnit

i flygande fläng.
Förmiddan vet jag inte riktigt vad vi gjorde, men soligt hade vi.
Tidig middag blev det eftersom vi for till brorsan för att gratulera min brorsdotter.
Hem, fick lite främmande som stannade på lite fika.
Iväg igen, jag städade och gubben skjutsade hem tomten. Han passade också på att hämta grabben vid tåget som hade en hundvalp med sig hem. Grabben ska vara hundvakt några dagar om det fungerar.
Och jag kan tala om att det varit ett j***a liv hela kvällen.
Vi har 2 labbar som flåsar som bara den och ska på den lille hela tiden. Taxen håller sig lite i bakgrunden. Nu ska vi gå och lägga oss och om vi får sova gott är en helt annan sak.
Gubben har varit och hjälpt sin brorsdotter att montera lampor i hennes nya lägenhet nu ikväll.
Solen har lyst hela dagen och det har varit varmt i den. Men vad mygg det var när vi var ute och kollade på hundarna.
Det blir en ganska tidig kväll ikväll också för gubben ska börja 1 timme tidigare imorgon(om han är frisk, är förkyld och ev. feber).

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick en någorlunda lugn natt. Men med en söt liten valp kan man väl stå ut med det mesta antar jag.

    SvaraRadera
  2. Visst är det konstigt hur korta helgdagarna kan kännas... INTE jobbsugen just nu är jag... :-(
    Hundvalp, det är väl lite som att ha en bebis, tänker jag. Förtjusande och ansträngande!

    SvaraRadera