fredag 3 september 2010

Oj, då var visst fredan snart

slut också. :-)
När jag kom hem imorse så la jag mig ute på altanen och sov efter att hundarna fått sin mat.
Fick sällskap av dem alla tre och taxen låg på min arm.
Det var ganska kallt, men ändå skönt att sova där så jag sov iallafall ett par timmar där innan jag gick in och fortsatte sova ett par timmar till.
Grabben har dammsugit golven och sen tog han min bil och drog iväg och träna.
När gubben slutade åkte vi och hämta en tomte och när han var hämtad så käka vi på vår vanliga pizzeria.
Tomten började klippa gräsmattan och vår åkgräsklippare pajade. Konstigt? Eller inte eftersom det händer ganska mycket tråkiga, matriella saker just nu. :-(
Min brorsa och hans sambo fick billjus stulna natten till torsdan + att de tog brorsans plånbok som han glömt i bilen.
De hade tagit mer grejer efter deras gata. Och polisen har varit och tittat.
Man blir så trött på att folk ska ha så j***a svårt att skilja på mitt och ditt.
Solen har lyst vackert idag också.
Nu sitter gubben och tomten och tittar på Harry Potter och jag sitter vid köksbordet och leker med min älskade dator. :-)

3 kommentarer:

  1. Då hoppas jag att helgen blir riktigt trevlig istället!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig, det där med mitt och ditt borde präntas in ordentligt från barnsben. Man blir så trött när de förstör och tar saker.
    Här har regnat största delen idag, men jag hoppas på helgen.

    SvaraRadera
  3. Trist med stölder! Hoppas helgen blir bra!

    SvaraRadera