söndag 26 september 2010

Lördagen har visst

övergått i söndag utan att jag riktigt märkt det. :-)
Igår var gubben, jag och tomtarna på Kopparbergsmarknaden och tittade och handlade lite.
Men det var inget fint väder att gå och titta i. Det regnade när vi åkte dit och det regnade en bra stund när vi gick runt, men det var iallafall uppehåll strax innan vi åkte hemåt.
Gubben och jag hittade Super10, olika köttkorvar, kycklingkrydda och en korg att ha hundarnas koppel i(ska hänga på elementet i hallen) .
Visst ja, gubben hitta ett fickur också. :-)
Jag tittade på garn, men hittade tyvärr ingenting jag ville ha.
När vi kom hem tittade Gugge in till oss en stund och vi prata om allt och inget.
Resten av kvällen har vi tillbringat framför TV:n med en film i dvd-spelaren.
Jag har faktiskt stickat ganska mycket på min hjärthalsduk, men jag stickar väldigt ojämnt. Men vem bryr sig? Inte jag för jag tycker det är roligt.
Börjar bli dags att sparka i säng både gubbar och tomtar och även mig själv för det är ju snart morgon igen. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det går bra med din halsduk med hjärtan på.Det ska bli roligt att se den färdig på din blogg. Ha det bra. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. va oxå sugen på kopparberg men valde att stanna hemma pga regnet.
    skal bli roligt att se din halsduk-och oroa deg inte för att det blir ojämnt...det brukar jämna ut seg när man skjöljer upp plagget :D

    SvaraRadera
  3. Synd att det regnade när ni var iväg. Marknader ska ju avnjutas i strålande solsken.
    Stickningen behöver du inte oroa dig över den jämnar till sig efter en tvätt o lite användning.

    SvaraRadera