onsdag 8 september 2010

En award

fick jag av Sannes småsaker. Och jag tackar och bockar så mycket för det är alltid kul att någon uppskattar det jag skriver och berättar.
Med detta följer att jag ska berätta 7 saker om mig själv och det är ju inte alltid det lättaste. Sen ska man ge detta till 7 andra bloggar och det är heller inte lätt.
De 7 sakerna om mig:
1. Håller på tok för mycket med datorn, läser bloggar om hur duktiga alla är på att sticka, virka, brodera mm. och vill gärna lära mig mycket mera, men hur ska jag kunna göra det när jag sitter och bara läser bloggar. :-)
2. Älskar popcorn och det ska vara mina poppade popcorn.
3. Är inte vuxen nog för jag dricker hellre te än kaffe.
4. Måste köpa nya glasögon så jag brodera igen, sticka och virka går bra.
5. På TV:n går oftast deckare, scient fiction(stavas det så), gillar inte såpaserier.
6. Har inga egna barn, men omgiven av barn och ungdomar ändå.
7. Har haft samma gubbe i snart 33 år(undrar hur han står ut?).

Det var 7 saker om mig och hur ska jag nu kunna välja ut 7 bloggar av alla de bloggar jag läser?
Jag smiter undan lite av ansvaret och ger denna award till alla de bloggar jag följer(och då behöver ingen bli avundsjuk). :-)

1 kommentar: