lördag 4 september 2010

Då har lördagen också

försvunnit med stormsteg. :-)
Jag har jobbat mellan 7 och 15, samåkte med en arbetskamrat så jag var inte hemma förrän vid 16.30-snåret(hon sluta 16).
Hemma har jag tagit det lugnt. Satt vid datorn en stund och sen följde jag gubben och tomten och tittade på Harry Potter.
Passade på och sticka på halsduken. Måste snart ut och leta garn för fortsätter jag i denna takt så är den snart färdig.
Tomten har klippt gräsmattan idag med svågerns gräsklippare och klippte även hans gräsmatta.
Gubben har suttit ute och plöjt en stund medan svågern gjorde lite annat.
Grabben är ute med kompisar någonstans i Sverige.
Solen har värmt oss nästan hela dagen idag, men det var inte roligt att kliva upp imorse och kolla på termometern. +2.8 grader.
Och ännu mindre roligt var det att komma ut till bilen för det var frost på framrutan. :-(
Vill inte ha det så kallt ännu.
Det blir en tidig kväll ikväll för alla är vi trötta fast det är lördagkväll.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

3 kommentarer:

  1. Ja, tänk att tiden bara försvinner ibland. Speciellt när man är ledig...

    SvaraRadera
  2. Vi har inte haft frost här ännu, men det är kallt på kvällar o nätter nu. Fint väder hade vi igår och det ser ut som det ska fortsätta idag.

    SvaraRadera
  3. vi har haft en frostnatt så jag fick skrapa framrutan på bilen. Men nu har vi faktiskt fått lite vackert väder och lite värme på dagarna!

    SvaraRadera