tisdag 17 augusti 2010

Om jag trodde att

jag skulle kunna sitta ute i solen idag också och äta frukost så trodde jag helt fel.
Det var mulet när jag klev upp och alldeles nyss började det regna. :-(
Regnet kanske behövs, men jag vill inte ha regn idag. Det är min sista lediga dag innan allvaret börjar för mig. För gubben började ju det igår. :-)
Armen är mycket bättre idag så jag kan röra den mer utan att jag "skriker" av smärta. Ska ta det lugnt idag iallafall, men nu kan jag åtminstone göra något.
Igårkväll hade vi en väldigt låg tax som inte ville ha någon mat och knappt godis. Spydde åtminstone 3 gånger varav 2 var vattenspyor. Ingen aning om vad han fått i sig, men nu har han ätit mat och imorse så var han ut och kissa när gubben klev upp. Det brukar han inte göra.
Den svarta labben brukar följa gubben ner och imorse så var faktiskt alla 3 ute.
Sen sov vi så gott allihopa till ca halvnio. :-)
Något nyttigt?
Okej då, ska väl göra det då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar