fredag 27 augusti 2010

Okej, jag

gjorde lite innan jag for iväg till jobbet.
Jag vek rena handdukar och lakan. Och hängde tvätten som jag hade i maskinen.
Och så mycket regn blev det faktiskt inte igår.
När jag kom hem från jobbet så betalade jag våra räkningar så nu vet vi vad vi ska klara oss på tills nästa löning.
Och till vår stora besvikelse så fungerade inte skrivaren när jag skulle skriva ut kopiorna på vad jag hade betalat.
Är det inte det ena så är det det andra, sa flickan som blödde näsblod.
Börjar bli trött på att det inte går rarätt för oss just nu.
Men det blir nog bättre.
Klockan blev mycket innan vi kom i säng igårkväll och det var inte alls roligt när klockan då ringde halvsex imorse.
Gubben jobbar ju som vanligt och jag mellan 7 och 11 idag. Förresten så slutar han 13 idag så han är snart hemma.
Grabben är inte hemma så hundarna fick följa med gubben imorse och nån som inte var nöjd med det var taxen. Gubben fick hämta honom på gården och bära ut honom till bilen.
Men de är hemma nu och njuter för jag hämtade dem när jag slutade.
Just nu känns det som om jag sitter av tiden och bara väntar. Har läst ikapp bloggarna som jag missade igår och varit inne på facebook och lekt.
När gubben kommer hem ska vi fara och handla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar