måndag 9 augusti 2010

Ojsan, det har visst blivit

ett nytt dygn igen. :-)
Jag har lekt lite och nu finns alla bloggar jag följer på ena bloggsidan. Och jag upptäckte att det inte var några få jag följde. Inte undra på att det tar tid att kolla alla. :-) Och fler blir de allt eftersom jag hittar nya roliga. :-)
Börjar nog vara dags att gå och knyta sig för det är visst en ny dag idag.
Och idag måste vi åka till en Volvobutik och kolla om de har spegelglas till en ytterspegel. Gubben for ner igår och hämtade hem vår mat och då fick han se spegeln på förarsidan lossna, ramla på vägen och gå sönder. Den på passagerarsidan höll jag på tappa i våras, men det såg vi i tid så gubben limma fast den.
Ska släppa ut hundarna på kvällskissning och sen uppsöka den där sängen.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN BRA DAG ALLA NI SOM BÖRJAR JOBBA IMORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar