tisdag 31 augusti 2010

Nu har jag varit

hemma en stund och suttit och tittat på Reminton Steele och läst bloggar.
Strax dags för sängen som jag även inatt kommer att dela med bara hundarna.
Gubben blev borta även inatt.
Han ringde mig på jobbet och talade om att det var en kvinna som kört på vår buss så den hade fått en bula vid någon blinkers. Gubben hörde hur det small till för han var på väg till bussen. Han hade som tur var bilskadeblanketter i bussen så de kunde skriva den direkt.
Suck, hade vi inte tillräckligt med den andra bilen.
Och tur i oturen så är denna skada inte gjord av nån av oss och det är den ju inte med den andra bilen heller. Vi har fått en blankett av den som körde och det är skickad till försäkringsbolaget och nu är det bara att vänta på besked.
Min bil har ju också en skada på en bakbildörr som vi måste fixa, en smitningsolycka som jag tyvärr inte anmält till försäkringsbolaget. Dumt av mig.
Börjar bli trött så nu ska jag dra mig tillbaka.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HÅLL TUMMARNA FÖR VACKERT VÄDER IMORGON!!!

2 kommentarer:

  1. Men vilken tur ändå att ingen blev skadad, bilar går ju att reparera i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Det är väl det som är ljuspunkten i alltihopa att alla inblandade människor är oskadade.

    SvaraRadera