torsdag 19 augusti 2010

Nu är det torsdagmorgon

och klockan är bara 7 och jag har varit uppe sen strax efter 05.30.
Och varför är jag uppe så här tidigt då?
Jo, för att jag började jobba igåreftermiddag och jobbar mellan 8 och 12 idag.
Det är både roligt och inte roligt att börja jobba efter en semester och ska jag vara ärlig så kändes det inte som jag hade varit därifrån i ca 3 veckor.
Hela dagen igår bjöd på solsken och värme och denna dag verkar ska bjuda på regn för det regnar nu iallafall.
Hundarna gick ut när gubben for iväg till jobbet. Taxen ville in så jag öppnade dörren och skulle ta in honom. Tittade bort mot den svarta labben som stod och tuggade på något. Det var bara att ropa på honom att han skulle spotta ut och komma in.
Någon av katterna har burit in ett byte och lämnat det på grusgången så det var fritt fram för honom att ta.
Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
Nej, dags att stänga av och dra mot jobbet.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar