torsdag 19 augusti 2010

Jag lyckades iallafall

med att dammsuga alla golv och det är väl en bra början? :-)
När gubben kom hem åkte vi till den stora staden och handlade rör och andra grejer som han behöver för att göra iordning vattnet i kojan.
Grabben drog iväg och träna och var hemma före oss och fixade mat till oss alla.
Efter maten gick vi ut i kojan så jag fick se hur duktig gubben var igår när jag jobba.
Och han hade gjort mycket och han får många timmar för sig själv i helgen när jag jobbar. :-)
Men vad mycket mygg det var där ute. Fötterna blev alldeles uppätna känns det som.
Det regna imorse och mitt på dan var det faktiskt ganska skapligt väder och nu ikväll har det kommit nån skvätt igen.
Nu är det dags för den där sängen och jag hoppas att jag sover godare inatt än vad jag gjorde natten som var. Men jag ska ju inte upp till 5.30 heller.
Börjar jobba 14 och får sluta 21. Lördag blir det 12 till 20 och söndag är jag ledig.
Och då skulle det visst vara ganska bra väder. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar