fredag 20 augusti 2010

Ja då, var denna arbetsdag

lagt till handlingarna.
Dagen började ju i moll när det gäller vädret och slutade i dur.
Solen kom fram till eftermiddagen och sken och värmde oss.
Skrev på facebook imorse och frågade var solen var. Jag fick svar av en tjej att den fanns i rymden. Jag bad henne be solen att titta fram en stund till så det inte skulle bli höst så fort och lovade att försöka. Och jag kan säga att hon lyckades idag iallafall. :-)
Gubben min, han är riktigt flitig han. :-)
Han har klippt gräsmattan och sen har han fortsatt ute i kojan.
Snart är det dags för att gå och lägga sig så jag orkar vara snäll även imorgon. Börjar inte förrän 12, men jag ska vara snäll mot gubben också. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar