lördag 14 augusti 2010

Idag har det varit

ännu en varm, klippig dag.
Hänt mycket har det inte gjort, men det är ju egentligen som vanligt.
Vi var till grannkommunen och tittade över Medeltidsmarknaden och sen åt vi utematen som vi inte åt igår där.
Hade sällskap av tomtarna och Gugge.
Hemma fick gubben ett ryck och gick ut och bröt bort lite plank på vår gamla bod som ska väck.
Jag har tillbringat mest tiden framför datorn, viftande på mina armar för att få bort alla j* flugor.
Okej, jag lyfte lite på mig och plockade ur diskmaskinen och det som stod i diskstället + plockade in den smutsiga disken i maskinen. :-)
Nu är det den där sängen som gäller igen.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Ja, fy vad klibbigt det har varit idag. Var en runda till affären och handlade och var tvungen att ställa mig i duschen när jag kom hem! Och jag körde bil!

    SvaraRadera
  2. Ville bara skarva in med att på min nya förvaringlåda kan man flytta en del av "väggarna" mellan smålådorna, så man får dem små eller mindre små, det e rätt bra! Sen finns det ju många olika modeller också. Kanske du också hittar nån så småningom, sov gott!

    SvaraRadera