söndag 29 augusti 2010

Arbetsdagen tog slut vid

16 och hem jag åkte och somnade ute på altanen i nån timme. :-)
Vilket ju inte var riktigt meningen, men så går det när gubben låg där och vilade när jag kom hem. :-)
Vi har fikat och suttit vid varsin dator och samtidigt glott på TV.
Just nu är det Miss Marple på TV4+ och jag får se om jag orkar titta färdigt på den. Det är visst arbetsdag för mig imorgon också. 7 till 11. :-)
Gubben ska på fackmöte och jag vet inte när jag kommer att få träffa honom igen. Antingen kommer han hem på kvällarna eller så kommer han hem på onsdag igen. Han vet inte det än. :-)
Solen har visat sig idag, men inte är det nån sommarvärme längre.
Och på jobbet fryser vi när vi är inomhus, men vi börjar bli härdade där eftersom på sommaren brukar det vara jättevarmt och på vintern kallt. :-) Om de inte kan fixa till det nu, vi ska klaga igen.

1 kommentar:

  1. Det där med varmt på sommaren och kallt på vintern på jobbet känner jag igen...

    SvaraRadera