fredag 16 juli 2010

Nu är det dag för den där

sängen igen.
Kvällen har tillbringats lite framför datorn och sen framför TV:n på altanen där vi tittat på en dvd-film, xXx 2. Konstig musik och kanske lite larvig handling, men den duger.
Jag virkade ju klart den andra grytlappen igårkväll och började på en sån där smalare "grytlapp" som man kan sätta på stekpannehandtag. Fortsatte på den och kom en bra bit.
Gubben var förresten duktig och fixade till grinden innan han satte sig ute på altanen och väntade på att tomten och jag skulle komma.
Sängen var det, sova lite/mycket så jag orkar arbeta imorgon.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Ibland räcker det med att läsa en blogg för att bli sugen på att göra saker. Virka grytlapp t.ex. :D Tur att jag inte har så mycket garn som passar. Måste ju göra färdigt allt annat först.
    Semester ja, jag tror det är ok med kortare perioder ledigt om man inte känner något tvång. Om man väljer det själv.

    SvaraRadera