söndag 4 juli 2010

Måste bara visa

en liten ros som vi inte riktigt trodde skulle klara sig, men har hittills gjort det.
Den satt vid min mammas grav och den såg väldigt död ut efter vintern så vi skaffade en ny och planterade, men när vi kom dit andra gången så såg vi att det visst fanns liv i den.
Vi satte den nya rosen och tog hem denna.
Den har stått tillsammans med påskliljelökar i en hink ända tills igår då den hamnade i en kruka och idag så tackar den oss med att börja blomma. :-)
Nu är det alldeles snart dags för sängen och förhoppningsvis lite/mycket bättre sömn än vad jag hade inatt.
Ska försöka ta mig upp ur sängen och följa gubben till jobbet och gå hem sen.
Det är arbetsdag för mig också imorgon, men jag jobbar mellan 12 och 21 då. De jag jobbar med har börjat sin semester och därav har vi fått lite andra arbetstider i några veckor.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM VACKRA SKÖNA DRÖMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Jepp, goa gubbar e toppen! Och det va snällt att du tänkte på att jag skulle slippa läsa samma text två gånger :-). Sov gott!

    SvaraRadera