måndag 5 juli 2010

Måndagmorgon och jag

klev upp strax efter gubben.
Gick ner, sorterade tvätt och satte igång en tvättmaskin.
Sen följde jag med honom till jobbet och promenerade hem och idag tog det 37 minuter.
Väl hemma satte jag mig ute och läste tidningen och sen förflyttade jag mig in och slog igång datorn och cd-spelaren med "Sagan om konungens återkomst".
Kokade mig 2 ägg och använde en gammal, gammal äggklocka från mitt föräldrahem. :-)
Nu har jag käkat frukost och ska ta mig till övervåningen och hänga tvätten så den torkar.
Idag börjar jag jobba klockan 12 och får sluta 21 ikväll.
Det ser ut att bli en varm dag idag också, men jag hoppas att det blir lite, lite svalare så jag inte smälter bort när jag jobbar. (Fast lite skulle det ju behöva försvinna på mig) Den gamla äggklockan som ringt till många
ägg och sockerkakor genom åren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar