onsdag 28 juli 2010

Idag har vi

njutit av sol och värme.
Jag och min kusin AB konstaterade att vi fått rikligt med färg också.
Först satt vi ute i solen och bara mådde bra och sen lurade hon ut mig och min morbror G på en promenad för att leta svamp. Vi hittade inte många, men de räckte iallafall till en svampsås som vi åt till makaroner och köttbullar. :-)
Min andra morbror J och kusinens make var ut och fiska. De fick inte mycket fisk, men fick iallafall frisk luft.
På förmiddan ute i solen så virkade jag på en grytlapp och hade väl tänkt få den färdig idag, men latheten tog överhand.
Och suget efter datorn gjorde nog lite till det också. :-)
Det bärbara modemet hänger i en porslinsblomma
vid köksfönstret
Av att göra ingenting blir man faktiskt också trött av kom vi på här alldeles nyss så nu ska jag stänga ner och göra som de andra i huset: gå och sova!
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni har det bra... man får faktiskt göra "ingenting" på semestern...! Man mår bra ändå.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Det är väl det som är semester! att bara vara!

    Men vi kunde ja ha träffats i går då,kanske var vi där samtidigt...ler!

    SvaraRadera