lördag 5 juni 2010

Vaknade på

tok för tidigt(i mitt tycke), jag började röra på mig och det märkte hundarna.
Gick ner släppte ut dem och sen hamnade jag i kylan på altanen och sov nån timme till.
Gubben vakna vid 8 av hundar som stod på var sida om en grind och gnällde. :-)
Han och tomten har varit iväg med ett lass skräp till tippen och jag vandrar fram och tillbaka och funderar på vad jag ska göra.
Just nu är de 2 ute och fortsätter göra nytta och jag sitter här framför datorn och bara spelar.
Lekt med våra sköna hundar har vi gjort och det är roligt att se när taxen får sina lekryck.
Mat är beställd, korvstroganoff och ris, så jag ska ta fram falukorven och tina den.
Solen skiner och det är 21 grader varmt, men jag småfryser emellan varven. Allra helst när solen går i moln.
Laga mat var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar