lördag 19 juni 2010

Nu har vi varit på

äventyr i Karlskoga.
Boda Borg har vi besökt och ansträngt både hjärna och kropp. Det visar sig imorgon hur mycket träningsvärk jag kommer att ha.
Man ska göra uppdrag i olika celler och det är inte lätt även om man går i de lätta rummen. :-)
Vi, var tomtarna, gubben och jag, gubbens lillebror med sambo och 2 söner.
Kom dit vid 10-10.30 och var kvar till 15.30 med en lunch som jag, gubben och tomtarna intog på ett ställe med stort M.
Efter maten klarade jag 2 celler, först tillsammans med gubben och tomtarna sen med 1 tomte, en av sönerna och sambon.
När vi inte orkade springa runt längre köpte vi glass i kiosken och där på TV:n som de hade fick vi se kronprinsessas ja till sin prins.
Åkte hemåt med både trötta vuxna och trötta barn. :-)
Väl hemma i vår hemkommun stannade vi till hos gubbens lillebror för att titta på deras ombyggnation och där blev vi kvar ett par timmar med att fortsätta titta på bröllopet.
Hann stoppa i oss lite pizza också. :-)
Nu har jag hamnat framför datorn och gubben och tomtarna framför någon film, men sängen hägrar nog strax för oss alla.
Vädret har varit växlande idag med både sol och regn.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Boda borg har vi också här. Har dock aldrig varit där och testat. Hoppas du slipper träningsverken

    SvaraRadera