tisdag 15 juni 2010

Jag orkade inte starta

datorn när jag kom hem igårkväll(konstigt).
Inte kunde regnet hålla sig borta hela dagen igår utan framåt kvällskvisten så kom det en skur.
Gubben har dammsugit och plockat i kojan så han ska snart kunna tapetsera där igen.
Tomten fixade finsk sommarsoppa till gubben igår och det nybakta brödet.
Istället för datorn höll jag på med mitt vänskapsarmband och jag hoppas jag får det färdigt idag.
Var duktig och klev upp även idag och tog en promenad från gubbens jobb och hem. Och det tog 39 minuter även idag.
Solen skiner och det verkar som det tänker bli bättre väder idag eller åtminstone varmare.
Ska sortera kläder nu och starta en tvättmaskin för det börjar svämma över av smutstvätt i tvättkorgarna.
Idag börjar jag inte jobba förrän 20.45 så alltså jobbar jag inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar